TESTIMONI SHAKLEE - INI YANG KAMI ALAMI


Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua.

Harini, saya ingin memaklumkan kenapa SHAKLEE sentiasa mendapat anugerah sebagai "Malaysia's Trusted Brand". Hasil yang saya & isteri alami memang menjadi bukti akan keberhasilan produk SHAKLEE. Saya yakin & percaya, ramai diluar sana turut mendapat hasil yang pelbagai apabila menggunakan produk SHAKLEE. Jom ikuti kisah kami.


2021 merupakan detik perubahan yang kami alami di dalam pengurusan berat badan. Ianya bermula dengan kami menyertai sebuah program yang dipanggil "JomDetox Jutawan". 

Kenapa kami sertai program sebegini? Ini kerana gaya hidup yang santai. Tidak terlalu memikirkan kesihatan diri. Makan sesuka hati & banyak fast food. Berat badan yang semakin meningkat & bentuk badan yang semakin membulat. Huhu....Maka, bermulalah sebuah episod perjuangan....(ceewaahh...!)

Program "JomDetox Jutawan" merupakan sebuah program detox selama 15 Hari. Tiga hari pertama, menu semua berasaskan tumbuhan hijau & tiada nasi mahupun lauk ayam atau daging. Mula- mula memang terseksa la badan ni. Haha...tak biasa kan. Namun, apabila digandingkan dengan suppliment SHAKLEE & kumpulan sokongan dari peserta lain serta coach, ianya menjadi mudah.

Alhamdulillah. Kami berjaya menurunkan berat badan sebanyak 5kg. Ianya nampak angkat kecil tapi manfaat yang berpanjangan itu yang lebih penting. Berat yang turun tidak kembali Naik & kami dapat mengubah gaya hidup yang lebih mementingkan kesihata



Pada 2022, sebuah lagi program terbaru anjuran group LAT dari upline kami, Master Ira. Beliau memperkenalkan program pengurusan berat badan IFLAT. Program ini turut kami sertai. Yang menariknya, program ini lebih mudah dari Detox. Haha....tiada lagi sekatan menu atau menu-menu tetap yang perlu diikuti. Bebas makan apa sahaja, yang penting ialah kawal portion (jumlah pengambilan makanan) & ianya perlu la berkhasiat.

Program ini juga turut disokong dengan suppliment SHAKLEE yang telah disusun tapi oleh pakar nutrisi. Selain itu, ada juga group sokongan & tunjuk ajar direct dari coach yang terlatih. 

Program selama 15 Hari juga & hasil yang kami dapat adalah penurunan berat sebanyak 5kg juga. Wow! Dah total sebanyak 10kg sejak 2021.



Rutin semasa program IFLAT telah menjadi rutin kami. Saya sendiri telah menjadi coach IFLAT bagi membantu lebih ramai orang untuk menguruskan berat badan dengan lebih baik & mencapai apa yang mereka inginkan.

Suppliment IFLAT membantu anda untuk;

  • kenyang lebih lama
  • membantu meningkatkan otot supaya kulit tidak mengelebeh
  • otot yang lebih banyak, membantu pembakaran lemak secara auto
  • memberikan tenaga walau kurang makan
  • membersihkan usus agar nutrisi lain lebih mudah diserap

Begitu lah testimoni Shaklee kami hasil menggunakan suppliment SHAKLEE dengan cara yang betul & matlamat yang betul. Suppliment ni bukan saja-saja atau sesuka hati kita ambil. Ikut keperluan badan, insyaAllah hasilnya anda akan dapat.

Terima kasih kerana sudi membaca hingga ke hujung. Doakan juga entri Kali ini mendapat hadiah istimewa tajaan www.anakkuwira.com

Jemput juga baca testimoni SID yang lain disini -> klik sini
Mungkin ia selari dengan apa yang anda cari.



Sekiranya anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau. Lebih jimat untuk anda.


Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Banyak info tambahan saya akan kongsikan kepada anda. Info tentang kesihatan & jana pendapatan untuk kehidupan yang lebih baik. InsyaAllah.

Jika anda ada persoalan tentang vitamin, pemakanan & kesihatan, kami sedia membantu.

Join kami ye. Register di sini 


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#IFLAT
#SetHelloNewYou
#testimonishaklee


Pengurusan berat badan membawa ke arah hidup lebih baik.

Best Regards, 
Haidzir & Hamraa
SID 1201299 
No tel: 0165572732 
Your trusted Shaklee Independent Distributor / Shaklee Business Builder / Coach IFLAT


Comments

Popular Posts