LIHAT WAJAH BARU MULTIVITAMIN SHAKLEE

Assalammulaikum & Salam Sejahtera kepada semua!

Apa khabar anda pada harini? Semoga semuanya sihat-sihat belaka. Penting untuk kita mempunyai kesedaran dalam menjaga kesihatan diri. Kesihatan ini adalah anugerah Allah swt & apabila kita menjaga sebaiknya, ia adalah salah satu tanda syukur kita kepadaNya di atas nikmat yang diberi.

Alhamdulillah, sejak menyertai Shaklee dari tahun 2016, kesedaran akan kepentingan kesihatan semakin meningkat tahun demi tahun. Banyak kelas-kelas nutrisi yang disediakan oleh pihak Shaklee, agar ahli-ahli Shaklee terus dibekalkan dengan ilmu yang sebetulnya & kesedaran kesihatan dipertingkatkan.

Namun, berdasarkan hasil kajian nutrisi golongan dewasa Malaysia (MANS) 2014 bahwa, peratusan individu yang mengambil saiz hidangan seperti yang disyorkan adalah sangat rendah. Cuba lihat carta ini;

Masih ramai tidak mengikut saiz hidangan yang disyorkan

Apabila kita tidak mengambil saiz hidangan yang disyorkan, maka kita tidak akan mendapat nutrisi yang mencukupi bagi memastikan kesihatan badan berada pada keadaan yang optimum. Sedarkah anda akibat kekurangan nutrisi dalam badan?

Antara kesan kekurangan nutrisi adalah;

  • Jari kebas
  • Denyutan jantung tidak normal
  • Risiko kecacatan kehamilan
  • Cirit-birit
  • Sakit perut
  • Perubahan mood
  • Lesu
Selain pemakanan, faktor lain yang mempengaruhi pengambilan nutrisi harian adalah persekitaran & gaya hidup. Persekitaran kini yang dipenuhi pencemaran menyebabkan semakin kurang nutrisi yang dapat diserap badan. Gaya hidup kini yang semuanya ingin dilakukan secara pantas menyebabkan ramai yang mengambil jalan pintas dengan mengamalkan pengambilan makanan segera yang kurang nutrisi. Makan dengan gelojoh atau tergesa-gesa juga boleh menjadi punca kurangnya nutrisi yang dapat diserap oleh badan.

Mujurlah, Shaklee ada menyediakan penyelesaian yang terbaik bagi membantu anda mengatasi masalah kekurangan nutrisi harian ini. Izinkan saya perkenalkan, ini lah dia Vita-lize, multivitamin Shaklee;
Vita-lize, Multivitamin Shaklee dengan formula baru

Apakah kebaikan yang anda akan perolehi dengan multivitamin Shaklee ini? Antara kebaikannya adalah;
  • Mengisi jurang nutrisi
  • Meningkatkan tahap tenaga
  • Menambah baik mood
  • Mengurangkan tekanan & kebimbingan
Vita-lize, Multivitamin Shaklee ini membekalkan 25 jenis vitamin & mineral penting yang diperlukan oleh badan setiap hari. 25 jenis vitamin & mineral ini adalah daripada setiap hidangan vita-lize iaitu bersamaan 2 tablet sahaja. Sekiranya anda ingin mendapatkan jumlah vitamin & mineral seakan sama dengan multivitamin Shaklee ini, anda perlulah makan seperti gambar dibawah. Mampukah anda?
Banyak tu nak kena ambil setiap hari. Duit pun banyak nak guna untuk beli barang-barang ni.

Multivitamin Shaklee ini, bukan lah produk baru dari Shaklee. Multivitamin ini telah dicipta oleh pengasas Shaklee iaitu Dr. Forrest C. Shaklee pada tahun 2015. Ia adalah antara multivitamin pertama dicipta di Amerika Syarikat. Hasil daripada inovasi 100 tahun dari Shaklee, maka terhasil la multivitamin Shaklee yang berwajah baru dengan formulasi baru & dinamakan Vita-Lize. Hebatkan :)
Inovasi 100 tahun terhasil Vita-lize, Multivitamin Shaklee berwajah baru dengan formula baru

Dari tadi asyik bagitau vita-lize ini adalah multivitamin Shaklee yang berwajah baru. Multivitamin Shaklee yang berwajah lama macam mana pula? Apa bezanya? Nanti takde la tersalah beli. Betul kan? Kita mesti lah nak yang baru. Haa...jom kita tengok gambar seterusnya untuk perbandingan wajah lama & wajah baru multivitamin Shaklee.
Vita-lea Iron Plus (wajah lama) vs Vita-lize (wajah baru)

Bagi anda yang tergolong di dalam kategori dibawah ini, seharusnya anda perlu mengambil Vita-lize, multivitamin Shaklee ini. Ia akan membantu anda untuk mendapatkan nutrisi harian secukupnya bagi mengelakkan mengalami masalah-masalah yang saya nyatakan diatas. Golongan itu adalah;
  • Orang dewasa yang sibuk
  • Orang dewasa yang tertekan (Stress)
  • Orang dewasa yang kurang berat badan (Underweight)
  • Orang dewasa yang aktif
  • Orang dewasa yang mengamalkan diet tidak seimbang
  • Ibu hamil & menyusu
Sebagai Pengedar Shaklee a.k.a Shaklee Independent Distributor (SID) yang sah & aktif, sememanganya kami boleh membantu anda untuk mendapatkan Vita-lize ini dengan mudah. Klik sahaja disini --> Vita-lize Untuk Saya

Anda boleh juga baca perkongsian SID yang lain tentang vitalize ini disini --> Multivitamin Shaklee

Sekian perkongsian kali ini. Terima kasih sudi membaca hingga ke penghujung & jumpa lagi di post blog yang akan datang. Dapatkan sekarang Vita-lize, Multivitamin Shaklee yer. Penjagaan kesihatan anda itu penting. Usah bertangguh.

Sekiranya anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau. Lebih jimat untuk anda.


Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Banyak info tambahan saya akan kongsikan kepada anda. Info tentang kesihatan & jana pendapatan untuk kehidupan yang lebih baik. InsyaAllah.

Jika anda ada persoalan tentang vitamin, pemakanan & kesihatan, kami sedia membantu.

Join kami ye. Register di sini 


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#multivitaminShaklee
#vita-lize


Cukupkan Nutrisi Harian Bersama Vita-lize,
 
Haidzir & Hamraa
SID 1201299 
No tel: 0165572732 
Your trusted Shaklee Independent Distributor / Shaklee Business Builder / Coach IFLAT

Comments

Popular Posts