VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE

Zaman kini, sudah semakin ramai yang cakna tentang kesihatan. Ramai juga yang telah mula mengambil vitamin & suppliment bagi memastikan kesihatan badan sentiasa dalam keadaan baik.

Tahukah anda, dengan SHAKLEE, anda boleh mendapatkan vitamin secara percuma sahaja. Tau ke tak tau? hehe ....

Selama 8 tahun, kami menjadi pengguna SHAKLEE, telah banyak Kali kami dapat rasai vitamin percuma. Best kan? Jika kita beli vitamin hanya dari farmasi sahaja, Maka apa yang Dibeli saja dapat. Sangat jarang la dapat vitamin percuma. kn?

Jadi, macam mana nak dapatkan vitamin percuma ni? Haa...meh nak cerita ni.

Setiap pembelian produk SHAKLEE, anda sebagai ahli akan memperolehi point yang dipanggil UV. Point ini, apabila dikumpul & cukup jumlahnya mengikut tahap tertentu, Maka anda akan mendapat cash rebate.

Cash rebate ni, ada juga panggil IA sebagai cash bonus. Haaa...sama je la tu. Cash rebate ni ada banyak tahap macam dalam jadual kat bawah ni 

Jadual Cash Rebate / Cash Bonus Pelbagai Peringkat


Selepas anda dapat cash rebate ni, Maka boleh la anda gunakan semula cash rebate ni untuk membeli vitamin yang anda perlukan. Haa...kan kira percuma la vitamin tu sebab kita tak gunakan duit gaji/elaun/pendapatan kita. hehe...jimat...jimat. Syok....Oooo....

Ni saya kongsi kan ramai dah dapat cash rebate mereka.

Ramai dah merasai cash rebate


Usah bertangguh, gunakan kelebihan yang anda ada sebagai ahli Shaklee. Dapat cash rebate untuk dapatkan vitamin percuma untuk anda dan seisi keluarga.


Buat anda yang masih belum menjadi ahli Shaklee, Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau. Lebih jimat & boleh dapat cash rebate. Terbaik la!


Join kami ye. Register di sini 

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1201299 



#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakl#insentifshaklee

#cashrebate



Best Regards, 

Haidzir & Hamraa,

SID 1201299 

No tel: 0165572732 

Your trusted Shaklee Independent Distributor / Shaklee Business Builder

Comments

Popular Posts