DUIT TAMBAHAN BERSAMA INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA


Majoriti dari kita pasti seronok apabila mendapat duit tambahan, Kn...? :)

Sekiranya kita bekerja, dapat duit pendapatan bulanan, majikan beri lagi duit tambahan sebagai tanda terima kasih diatas usaha yang kita lakukan selama ini.

Sekiranya kita suri rumah, dapat duit bulanan dari ketua keluarga, diberi lagi duit tambahan sebagai tanda penghargaan dari ketua keluarga.

Sekiranya, kita berniaga, dapat hasil jualan setiap bulan, dapat pula duit tambahan dari pelanggan atau penyumbang dana sebagai tanda penghargaan & keiniginan mereka untuk melihat kita berkembang lebih jauh.

Duit tambahan ini, boleh la kita panggil sebagai insentif.


INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Di permulaan kitaran bisnes @ bisnes cycle Shaklee bagi tahun 2024 (untuk makluman anda semua. bisnes cycle Shaklee bermula dari April pada setiap tahun.), Shaklee Malaysia telah melancarkan sebuah insentif bagi memberi peluang kepada lebih ramai pengedar Shaklee untuk menjana pendapatan. Insentif Shaklee kali ini, mensasarkan duit tambahan kepada pengedar Shaklee berpangkat Distrobutir, & Supervisor. Tempoh insentif Shaklee ini bermula dari April hingga Jun 2023.

Buat anda yang belum mengetahui tentang organisasi pengedar Shaklee, setiap mereka yang berdaftar sebagai ahli Shaklee akan diberi pangkat sebagai pengedar. Apabila anda mencapai hasil jualan tertentu yang ditetapkan oleh Shaklee, maka, anda akan dinaikkan pangkat ke pangkat yang seterusnya seperti gambar rajah dibawah.

Purata Pendapatan Bulanan Mengikut Pangkat



Merujuk kepada gambar yang diberikan, bagi anda yang berada di pangkat Supervisor, insentif Shaklee kali ini, menawarkan duit tambahan sebanyak RM600 apabila anda berjaya menaikkan pangkat anda kepada pangkat Senior Supervisor. Sebagai contoh, apabila anda mencapai pangkat Senior Supervisor pada bulan April ini, anda hanya perlu kekalkan pangkat anda pada dua bulan yang seterusnya iaitu Mei & Jun. Selesai! Nanti Shaklee akan bagi duit tambahan itu terus ke akaun anda.

Potensi jumlah pendapatan yang anda akan dapat dalam tempoh tiga bulan adalah mencecah RM 6 ribu. WoW! Banyak tu...!


Bagi anda yang belum sertai keahlian Shaklee, atau baru sahaja sertai, pangkat permulaan anda adalah sebagai pengedar a.k.a distributor. Apa yang anda hanya perlu buat adalah naik ke pangkat Supervisor pada bulan April atau Mei atau Jun & kekalkan pangkat anda untuk dua bulan yang seterusnya. Boom! Selesai & anda layak diberikan insentif Shaklee berjumlah RM600. Best kan! Apabila dicampur dengan pendapatan bulanan dari Shaklee, potensi jumlah pendapatan bagi tiga bulan dapat mencecah ke RM 5 ribu.

Kat bawah ini adalah contoh pengiraan bagaimana anda boleh mendapat RM5 ribu & RM 6 ribu seperti yang saya ceritakan tadi. Haa...tengok la...

Contoh Jumlah Pendpatan + Insentif Shaklee untuk yang capai pangkat Supervisor

Contoh Jumlah Pendpatan + Insentif Shaklee untuk yang capai pangkat Senior Supervisor


CAPAI IMPIAN ANDA

Apabila anda bersama Shaklee, anda telah mulakan langkah pertama anda dalam mencapai impian anda. Pelbagai insentif Shaklee bakal disediakan bagi membantu anda merealisasikan impian. Permulaan ini baru insentif RM 600, lepas ni pasti lagi banyak bakal anda dapat apabila bersama Shaklee.

Insentif Shaklee bukan semata-mata RM 600 ni, tapi banyak lagi yang menanti. Antara yang ramai menanti & sasarkan adalah percutian percuma melalui Trip Insentif Shaklee. Trip percuma ni bukan kat Malaysia sahaja, anda berpeluang untuk pergi ke luar negara mahupun membuat umrah. Terbaik tau!

Trip Insentif Shaklee 2023 akan pergi ke US & Korea. Terbaik! Trip bukan sekejap-sekejap je tau. Paling kurang 4 hari. Ini kalau pergi sendiri, mesti habis ribu-riban. Tapi, dengan Shaklee, percuma je. Hehe...

Trip Insentif Shaklee 2023. USA & Korea. Trip 2024 pasti lagi Awesome!

Ramai dah capai macam-macam impian bersama Shaklee. Anda sebut sahaja, rumah, kereta, pejabat sendiri, umrah, haji, melancong ke luar negara, bagi sumbangan ribu-riban, semuanya pasti ada yang dah capai bersama Insentif Shaklee. Kini, masa anda pula untuk mencapainya.

Trip Insentif Shaklee. Syooook!


Setiap pangkat Yang Anda Capai. Anda akan dapat pin ini. Tu emas & belian yang betul tau.


MULA MELANGKAH

Anda mesti teruja kan dengan Insentif Shaklee yang Terbaik ni :)

Izinkan saya bantu anda untuk mendapatkan insentif ini & seterusnya mencapai impian anda. 

Nak jana pendapatan bersama Shaklee ini, mudah je. Boleh baca sini pula, bisnes online terbaik.

Mulakan langkah anda dengan mendaftar keahlian Shaklee disini -> https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1201299 . Jika anda tidak pasti juga bagaimana untuk mendaftar melalui link diatas, boleh klik link dibawah untuk terus berhubung dengan kami. Jangan risau, kami akan guide anda step by step, A to Z. hehe...

Jadi, apa anda tunggu lagi. Jom sertai Shaklee bersama team saya Dan Jana pendapatan + insentif Shaklee anda. Melalui team saya, khidmat sokongan, nasihat & tunjuk ajak akan diberikan. Sistem terbukti kerana telah ramai yang berjaya. Kini giliran anda pula.

Tekan link ini sekarang (Nak Insentif Shaklee) untuk mulakan perjalanan anda berbisnes online bersama Shaklee. Berjaya bersama menjana pendapatan, mengapai impian.

Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau. Lebih jimat untuk anda.


Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Banyak info tambahan saya akan kongsikan kepada anda. Info tentang kesihatan & jana pendapatan untuk kehidupan yang lebih baik. InsyaAllah.

Jika anda ada persoalan tentang vitamin, pemakanan & kesihatan, kami sedia membantu.


Join kami ye. Register di sini 


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#insentifshaklee


Best Regards, 
Haidzir & Hamraa,
SID 1201299 
No tel: 0165572732 
Your trusted Shaklee Independent Distributor / Shaklee Business Builder

Comments

Popular Posts