BISNES ONLINE TERBAIK! JANA PENDAPATAN BERTINGKAT.


Setuju tak sekiranya saya kata, zaman sekarang ini, semakin ramai yang terkesan dari sudut kemampuan kewangan? Ye la...pendapatan bulanan yang dapat setiap bulan tu, samada cukup makan atau tak cukup untuk tampung keperluan harian & bulanan. Betul kan...kan...kan...! Nak buat simpanan pun susah. Huhu...

Maka, antara solusi yang ramai cari adalah membuat bisnes atau kerja sampingan. Antara bisnes & kerja sampingan yang mana anda akan pilih? Bagi saya, pilihan yang utama semestinya untuk membuat bisnes. Jika, kerja sampingan ia perlukan komitmen masa yang lebih. Ye la, siang kerja utama & malam kerja yang sampingan pula.

Untuk bisnes, saya cadangkan kepada anda untuk buat bisnes online. Kenapa bisnes online? Ada beberapa sebab kenapa bisnes online patut menjadi faktor utama untuk anda mula jana pendapatan sampingan.


1. Boleh promosikan produk atau servis pada bila-bila masa.

Kiranya fleksibel la bisnes online ni. Anda boleh promosikan pada waktu siang, malam, hari bekerja, hari minggu, cuti sekolah, cuti perayaan & bila-bila masa la. Anda tak terikat dengan masa. Sekiranya bisnes secara fizikal, anda hanya dapat promosikan produk atau servis anda sewaktu kedai anda dibuka sahaja. Kedai tutup, tak dapat la anda nak jumpa pelanggan untuk promosikan bisnes anda.


2. Kos bisnes yang murah

Bisnes online ni, kos permulaan murah sebab anda tak perlukan kedai fizikal. Maka, tiada la kos untuk ubahsuai, lesen berniaga, kos utiliti seperti air & elektrik, kos pekerja & macam-macam kos lagi la. Banyak kalau nak disenaraikan. Kos promosi pun murah. Anda hanya promosikan di media sosial, blog, website tanpa anda perlu cetak banner, flyer, beli iklan di surat khabar. Haa...banyak kan jimat. Hehe...


3. Bisnes Online Asas Mula Berniaga

Oleh sebab kita baru nak ceburi bidang perniagaan, jadikan bisnes online ini sebagai asas untuk kita belajar tentang berniaga. Modal rendah, tak perlu pekerja, tak perlu kedai fizikal, tak perlu simpan stok. Maka, kita ada banyak peluang untuk belajar tentang perniagaan. Sama seperti kita belajar di sekolah, kita mula dengan yang asas, yang mudah. Berjaya yang asas, maka kita akan lebih bersemangat untuk ke peringkat yang lebih tinggi. Caiyok!


4. Kita Boleh Mula Pada Bila-Bila Masa

Setiap dari kita ada 24 jam. Betul kan? Untuk bisnes online, kita boleh mula pada bila-bila masa. Tak perlu nak tunggu sesiapa. Tak perlu nak tunggu tuan kedai, tak perlu nak tunggu air/elektrik masuk, tak perlu tunggu produk/barang-barang servis nak sampai baru kita nak mula bisnes. Sekarang anda boleh mulakan.


5. Sasaran Pelanggan Yang Lebih Luas

Jika anda ada bisnes fizikal, pelanggan anda hanya datang dari persekitaran kedai anda sahaja. Maka, pelanggan anda sebenarnya sangat terhad. Apabila anda melakukan bisnes online, tiada had bagi sasaran pelanggan anda. Internet itu tiada had. Anda boleh promosikan produk/servis anda di Kedah walaupun anda berada di Johor. Seberang laut pun boleh. Contoh di Sarawak. Itu lah kelebihan bisnes online :)


SHAKLEE MALAYSIA, Bisnes Online Terbaik Untuk Anda.

RM 370 juta dibayar Shaklee dari 2020 hingga 2022


Antara 2020 hingga 2022, Shaklee Malaysia telah membayar lebih RM 370 juta kepada pengedar Shaklee di seluruh Malaysia. MasyaAllah....banyaknya....! Waktu ni zaman Covid-19 tau. Ekonomi menurun, namun bisnes online Shaklee terus maju & mendapat sambutan.

Apabila anda bersama Shaklee dalam bisnes online, anda akan dapat menjana pelbagai pendapatan & manfaat. Pendapatan yang akan anda dapat ialah;

Shaklee Compensation Plan


1. Untung Runcit, 25%

Selesai sahaja anda join bisnes online Shaklee, setiap produk yang anda jual, anda akan dapat untung runcit sebanyak 25%. Bayangkan, harga produk RM100 seunit, anda akan dapat untung runcit sebanyak RM25. Jual 10 unit, anda boleh dapat sebanyak RM250. Wahh....banyaknya. Kan....:)


2. Bonus Prestasi sehingga 21%

Apabila anda mencapai prestasi yang ditetapkan Shaklee, anda akan dapat bonus prestasi sehingga 21%. Anggaran pendapatan dari bonus prestasi ini saja dalam RM 1,500. Ia ibarat anda bekerja bersungguh-sungguh sekarang, di akhir bulan, majikan bagi anda bonus prestasi 21%. Haaa....gitu. Mana nak dapatkan, selain di Shaklee.


3. Bonus Kepimpinan sehingga 21%

Setelah anda membina organisasi yang besar & luas, anda layak mendapat bonus kepimpinan sehingga 21%. Bonus ini dikira daripada generasi pertama sehingga generasi ke-6.

Bonus Kepimpinan 21% dari Generasi 1 hingga 6


4. Bonus Kereta

Anda inginkan syarikat membayarkan bayaran kereta idaman anda? Shaklee adalah tempatnya. Bisnes online bersama Shaklee membolehkan anda mendapat bonus kereta. Beli sahaja apa kereta idaman anda, ianya akan dibayar oleh Shaklee. Tak nak guna untuk bayar kereta pun boleh. Simpan sahaja atau belanja.


5. Trip Eksklusif Peringkat Antarabangsa & Serantau

Setiap dari kita mesti inginkan trip melancong yang eksklusif kan? Trip yang ditaja sepenuhnya dari segi pengangkutan, penginapan, makanan & duit belanja sepangjang pelancongan. Usah dicari di tempat lain. Bisnes online bersama Shaklee membolehkan anda menikmati semua itu. Bukan itu sahaja, anda juga berpeluang menyertai trip umrah yang eksklusif.


Sesuatu yang menakjubkan sebegini, kadang-kadang kita mesti ada sedikit curiga kan? Betul ke dapat bonus-bonus yang pelbagai ni berserta manfaat-manfaat yang lain? Sekarang dah la banyak scammer. Haha...

Usah diragui kawan-kawan. Jom saya tunjukkan hasil dari mereka yang telah menikmati segala bonus, trip & manfaat yang diberikan apabila berbisnes online bersama Shaklee.

Pendapatan 5 Angka. Wow!


Bonus Kereta. siap dengan replica kunci anda dapat.


Trip Eksklusif hanya dengan Shaklee

Trip Eksklusif Umrah bersama Shaklee


Jadi, apa anda tunggu lagi. Jom join Shaklee bersama team saya Dan Jana pendapatan bertingkat anda. Melalui team saya, khidmat sokongan, nasihat & tunjuk ajak akan diberikan. Sistem terbukti kerana telah ramai yang berjaya. Kini giliran anda pula.

Tekan link ini sekarang (Bisnes Online Terbaik Shaklee) untuk mulakan perjalanan anda berbisnes online bersama Shaklee. Berjaya bersama menjana pendapatan, mengapai impian.

Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau. Lebih jimat untuk anda.


Sebarang pembelian dari saya, anda akan dapat konsultasi percuma. Banyak info tambahan saya akan kongsikan kepada anda. Info tentang kesihatan & jana pendapatan untuk kehidupan yang lebih baik. InsyaAllah.

Jika anda ada persoalan tentang vitamin, pemakanan & kesihatan, kami sedia membantu.


Join kami ye. Register di sini 


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#bisnesonline
#bisnesonlineterbaikshaklee

Best Regards, 
Haidzir 
SID 1201299 
No tel: 0165572732 
Your trusted Shaklee Independent Distributor / Shaklee Business Builder

Comments

  1. Alhamdulillah.. Bersyukur sangat berjumpa dgn bisness Shaklee. Part yg best adalah tgh2 bln boleh dpt duit. Waktu zaman kerja dulu2 sangt2 lah bersyukur. Tak perlu nk tunggu akhir bln utk dpt duit..🤭🤭

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts