KEHEBATAN PERCUTIAN SHAKLEE


Bagi anda yang sememangnya suka bercuti macam kami, percutian SHAKLEE semestinya suatu bentuk percutian yang dinanti-nantikan setiap tahun.

Percutian Shaklee yang disediakan bukan sebarangan cuti. Ia adalah cuti bertaraf lima bintang. Kalau boleh letak lebih dari lima bintang, haaa....itulah ia percutian Shaklee.

Bersama-sama percutian Shaklee, kita akan dibekalkan dengan beg khas & juga duit saku. Haaa...hebatkan. Mana ada percutian yang kita rancang boleh dapat beg & duit.

Sewaktu percutian Shaklee, kita akan dilayan sebagai VVIP, dimana segalanya telah diatur. Dari kenderaan, penginapan, makanan, tempat lawatan & lain-lain. Wow...sangat.

Apa yang disediakan, semuanya adalah bertaraf lima bintang. Percutian Shaklee ini melibatkan lebih RM 20 ribu seorang. Banyakkan...kita pun belum tentu akan keluarkan puluhan ribu untuk membuat percutian sendiri.

Selain itu, percutian Shaklee, juga disediakan hadiah khas.

Percutian Shaklee, ini adalah satu reward yang mana, syarikat Shaklee sediakan kepada pengedar Shaklee yang telah mencapai tahap yang ditetapkan. Ia ibarat, majikan anda memberi hadiah percutian apabila anda telah mencapai KPI tahunan yang telah ditebatkan. haha....hebatkan.

Rasanya tiada lagi majikan yang begitu pemurah untuk sediakan percutian lima bintang kepada pekerjanya.

Jadi, sekiranya anda sangat sukakan bercuti, sama seperti saya. Jom bersama SHAKLEE untuk kita sama-sama menikmati percutian Shaklee yang bertaraf lima bintang ini. Rugi tau kalau anda lepaskan peluang.

Jemput baca perkongsian rakan pengedar tentang percutian Shaklee yang awesome ini --> percutian SHAKLEE 

Comments

Popular Posts